Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Καλώς Ορίσατε


Γειά σας.Το όνομά μου είναι Mαλης(Μιχάλης-->βγάζεις το 'ιχ'-->Να΄το! Τέλειο?Γαμάτο?Δεν το'βγαλα εγώ :/)Το πόσο χρονών είμαι μην σας νοιάζει,γιατί σιχαίνομαι τους ανθρώπους που έχουν κόμπλεξ με το αν κάποιος είναι μικρός ή μεγάλος!Αν είστε ένας αππ αυτούς τους ανθρώπους,παρακαλώ να φύγετε απ το μπλογκ μου!Όχι γιατί δεν θα βρείτε κοινά σημεία ,αλλα γιατί ΔΕΝ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ .(Εκτός απο'σένα).Ελπίζω να σας αρέσει το μπλογκ μου ,να ευχαριστηθείτε με αυ...ΜΠΑΑ ΑΚΥΡΟ ! Ελπίζω να πάρει τόσα πολλά like που να μην μετριούνται στ δαχτυλα όλων των παιδιών με λέπρα...εεε λάθος εχει βγει φάρμακο...να μην μετριούνται στα δάχτυλα όλου του Ελληνικού πληθυσμού!
W.E.L.C.O.M.E!

1 σχόλια:

Malhc είπε...

a....k ta ypoloipa apo avrio ;)

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons